مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 00:502021-06-01ورزشي

محسن رضایی می خواهد با دنیا تعامل کند


رییس ستاد انتخابات محسن رضایی در خوزستان گفت: صحبت های آقای رضایی در مورد تلاش برای به تصویب رساندن FATF به معنی این است که می خواهد با دنیا تعامل کند.

- ایسنا/خوزستان رییس ستاد انتخابات محسن رضایی در خوزستان گفت: صحبت های آقای رضایی در مورد تلاش برای به تصویب رساندن FATF به معنی این است که می خواهد با دنیا تعامل کند.

یکی از ایرادات و بهانه هایی که به ما گرفته می شود عدم تصویب FATF است؛ آقای رضایی گفته با همه دنیا تعامل خواهیم داشت اما منافع در مقابل منافع.

درویشعلی کریمی در نشست خبری ستاد انتخابات محسن رضایی در خوزستان که شامگاه سه شنبه (11 خردادماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: هدف اولیه از برگزاری این نشست، تشویق مردم برای حضور در پای صندوق های رای است تا یک بار دیگر صلابت، قدرت، اتحاد و همدلی مردم برای حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ بکشانیم و کشورهایی که به هر نحوی درصدد تضعیف نظام یا احیانا نابودی این نظام هستند، ناامید شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بهترین راهبرد برای تغییر وضع موجود، حضور پای صندوق های رای است تا تغییر از صندوق رای آغاز شود.

رییس ستاد انتخابات محسن رضایی در خوزستان با اشاره به گفتمان رضایی بیان کرد: تاکنون گفتمان دکتر رضایی مقطعی، موضعی و اقتضایی نبوده است؛ در خاطرات برخی شهدا، گفتمان آقای رضایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن رضایی می خواهد با دنیا تعامل کند

محسن رضایی می خواهد با دنیا تعامل کند