مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 02:252021-06-01اقتصادي

پروژه ناتمام کتابخانه روستای جوزقان تایباد همچنان در انتظار اعتبار


رییس اداره کتابخانه های عمومی تایباد گفت: پروژه ساخت کتابخانه روستای جوزقان از توابع بخش میان ولایت این شهرستان از سال 1390 آغاز شده و با 60 درصد پیشرفت فیزیکی به دلیل عدم تامین اعتبار ناتمام مانده است.

- حسن سالاری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای اتمام این پروژه فرهنگی، بالغ بر 3 میلیارد ریال اعتبار نیاز است؛ ساخت و تکمیل این ساختمان در دست بنیاد مسکن قرار دارد و پس از اتمام، تحویل نهاد کتابخانه های عمومی می شود.

وی با اشاره به نیاز روستاها به کتابخانه دائمی افزود: با وجود اینکه 45 درصد جمعیت این شهرستان مرزی در 38 روستا ساکن هستند اما فاقد کتابخانه روستایی می باشد و تنها کتابخانه روستایی آن به صورت ناتمام منتظر تامین اعتبار است.

رییس اداره کتابخانه های عمومی تایباد بیان کرد: در حال حاضر 10 روستای این شهرستان توسط یک کتابخانه سیار پوشش داده می شود که از زمان شیوع ویروس کرونا فعلا تعطیل است، با پیگیری های انجام شده و نیاز مردم روستا به کتاب به زودی یک دستگاه پراید وانت برای پوشش 10 روستای دیگر به سهمیه شهرستان افزوده خواهد شد و در برنامه آتی این اداره، اضافه کردن یک واحد سیار دیگر برای روستاهای باقیمانده است.

وی مطرح کرد: شیوع ویروس کرونا حضور افراد در کتابخانه را کاهش داده، اما همچنان امانات و عضوگیری در کتابخانه های شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه ناتمام کتابخانه روستای جوزقان تایباد همچنان در انتظار اعتبار

پروژه ناتمام کتابخانه روستای جوزقان تایباد همچنان در انتظار اعتبار