مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 02:552021-06-01سياسي

تجهیز بیمارستان شهید مدنی مرکز لرستان به سی تی آنژیوگرافی 256 اسلایس


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از تجهیز بیمارستان شهید مدنی خرم آباد به سی تی آنژیوگرافی 256 اسلایس خبر داد.

- ایسنا/لرستان عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از تجهیز بیمارستان شهید مدنی خرم آباد به سی تی آنژیوگرافی 256 اسلایس خبر داد.

دکتر یحیی ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: لرستان یکی از محروم ترین استان هاست و یکی از مهمترین عوامل عدم توسعه یافتگی این استان، بخش بهداشت و درمان است.

وی ادامه داد: حتی شاخص های بهداشت و درمان در بعضی از شهرستان های لرستان کمتر از 50 درصد است.

ابراهیمی افزود: پزشکان متخصص و فوق تخصص قلب در لرستان به علت نبود دستگاه سی تی آنژیوگرافی خیلی از بیماران را به استان های دیگر از جمله تهران ارجاع می دادند و وجود این دستگاه برای ما یک ضرورت بود.

نماینده مردم سلسله و دلفان افزود: چون خودم هم فوق تخصص قلب هستم از همان روزهای ابتدایی ورود به مجلس از وزیر بهداشت خواستم در راستای بهبود تجهیزات و امکانات پزشکی در بیمارستان های لرستان و به ویژه مرکز استان که می تواند کل لرستان را پوشش بدهد اعتبار کافی را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار بدهد.

وی اضافه کرد: یکی از مواردی که از وزیر درخواست کردم خرید همین دستگاه سی تی آنژیوگرافی بود و در کارگروه هایی شرکت کردیم که بعضی از اعضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز بیمارستان شهید مدنی مرکز لرستان به سی تی آنژیوگرافی 256 اسلایس

تجهیز بیمارستان شهید مدنی مرکز لرستان به سی تی آنژیوگرافی 256 اسلایس