مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 03:102021-06-01ورزشي

هزینه ی سنگین مانع اعزام جودوکاران پارالمپیکی به انگلستان شد


رییس انجمن جودو نابینایان و کم بینایان از اعزام دو جودوکار پارالمپیکی به اردوی تمرینی و تدارکاتی در ترکیه خبر داد و گفت: به دلیل بالا بودن هزینه اعزام جودوکاران به مسابقات انتخابی پارالمپیک در انگلستان، - رییس انجمن جودو نابینایان و کم بینایان از اعزام دو جودوکار پارالمپیکی به اردوی تمرینی و تدارکاتی در ترکیه خبر داد و گفت: به دلیل بالا بودن هزینه اعزام جودوکاران به مسابقات انتخابی پارالمپیک در انگلستان، در این تورنمنت شرکت نخواهیم کرد.

علیرضا امینی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: برای آماده سازی جودوکاران جهت اعزام به بازیهای پارالمپیک توکیو در سال جاری دو تورنمنت برون مرزی در آذربایجان و انگلستان در خردادماه پیش بینی شده بود که در مسابقات جابزه بزرگ باکو وحید نوری در وزن منهای 90 کیلوگرم و محمدرضا خیرالله زاده در مثبت 100 کیلوگرم در این مسابقات موفق به کسب دو مدال نقره شدند.

البته ما انتظار کسب مدال طلا توسط این دو جودوکار در باکو داشتیم که به خاطر اشتباه فردی طلای این دو جودوکار به نقره تبدیل شد.

وی با بیان این که به خاطر هزینه های بالا، امکان اعزام جودوکاران به انگلستان وجود ندارد، افزود: هزینه های سفر و برنامه میزبان برای قرنطینه 2هفته ای ورزشکاران در بدو ورود به لندن سبب شد تا از اعزام این دو جودوکار به آخرین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه ی سنگین مانع اعزام جودوکاران پارالمپیکی به انگلستان شد

هزینه ی سنگین مانع اعزام جودوکاران پارالمپیکی به انگلستان شد