مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 03:402021-06-02اقتصادي

99 دستگاه اجرایی در اردبیل برق غیرمتعارف مصرف می کنند


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: از مجموع 623 دستگاه اجرایی و اداری در سطح استان اردبیل 99 دستگاه با مصرف غیرمتعارف برق در آستانه قطع انشعابات قرار دارند.

- ، حسین قدیمی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای اداری استان به ایام پیک بار و مصرف انرژی و روزهای سخت تابستان اشاره کرد و گفت: همچنان بر مدیریت مصرف برق تاکید داریم و امیدواریم 570 هزار مشترک برق در استان که 81 درصد آنها را مشترکان خانگی تشکیل می دهند، در مصرف بهینه برق دقت بیشتری را داشته باشند.

وی با بیان اینکه 37 درصد انرژی در استان اردبیل در بخش خانگی، 25 درصد در بخش صنعتی و مابقی در بخش های کشاورزی، تجاری، اداری و روشنایی معابر صرف می شود، اظهار کرد: در صورت رعایت نکردن مشترکان برق به دلیل شرایط بحرانی در سال جاری، ما با مشکلات و چالش های جدی به ویژه خاموشی های مکرر روبه رو خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به افزایش 19 درصدی مصرف انرژی در بخش صنعت و همچنین بهره برداری زودهنگام کشاورزان از چاه های آب و استفاده شهروندان از تجهیزات سرمایشی پیک بار مصرفی به خردادماه منتقل شده و ما در 31 اردیبهشت با پیک بار 285 مگاواتی روبه رو بودیم.

قدیمی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در کنار همه این عوامل استخراج رمز ارزها که 10 درصد انرژی را به خود اختصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

99 دستگاه اجرایی در اردبیل برق غیرمتعارف مصرف می کنند

99 دستگاه اجرایی در اردبیل برق غیرمتعارف مصرف می کنند