مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 04:202021-06-02بين الملل

انفجار های غرب کابل 10 کشته و 12 زخمی بر جا گذاشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، فردوس فرامرز اعلام کرد که انفجار اولی ساعت 19 و 15 دقیقه شامگاه سه شنبه در منطقه سرکاریز در غرب کابل پایتخت افغانستان از اثر بمب جاسازی شده در یک مینی بوس بین شهری منفجر گردید و انفجار دوم ساعت 20 و 15 درمنطقه گولایی .

- سخنگوی پلیس کابل اعلام کرد که انفجار های سه شنبه شب در غرب کابل 10 کشته و 12 زخمی بر جای گذاشت و موجب قطع برق و خاموشی بخش های زیادی از پایتخت افغانستان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، فردوس فرامرز اعلام کرد که انفجار اولی ساعت 19 و 15 دقیقه شامگاه سه شنبه در منطقه سرکاریز در غرب کابل پایتخت افغانستان از اثر بمب جاسازی شده در یک مینی بوس بین شهری منفجر گردید و انفجار دوم ساعت 20 و 15 درمنطقه گولایی دواخانه در فاصله 220 متری از محل انفجار اولی رخ داد.

بنا به گزارشها، انفجار سوم نیز در شمال کابل در نزدیکی خطوط برق رسانی روی داده و به گفته سنجر نیازی یکی از سخنگویان دولت افغانستان، ضربه بزرگی به سامانه برق رسانی شهر وارد کرده به گونه ای برق بسیاری از خانه ها قطع شده است.

سخنگوی پلیس کابل گفت: زخمی های این رویداد ها به بیمارستان انتقال داده شده اند و تحت درمان قرار دارند، اما از وضعیت آن ها تاکنون اطلاعی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجار های غرب کابل 10 کشته و 12 زخمی بر جا گذاشت

انفجار های غرب کابل 10 کشته و 12 زخمی بر جا گذاشت