مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 04:252021-06-02سياسي

ارائه 130 تذکر به متخلفان انتخاباتی


پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخابات موضوع مهم دیگری است که در این راستا ستاد پیشگیری در همه حوزه های قضایی استان تشکیل و در این مدت 24 جلسه با بیش از 76 مصوبه تشکیل و 130 مورد تذکر انجام شده که اقدامی ارزشمند و پیشگیرانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در همایش هیأت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان استان زنجان اظهار کرد: در آستانه 14 خرداد ماه سالگرد رحلت امام بزرگوار قرار داریم و این انقلاب هرچه دارد به برکت امام راحل و خون پاک شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی است و در مسیر انقلاب و شهدا ماندن مهم است که از خداوند متعال مسئلت می کنیم همه ما را در این مسیر ثابت قدم نگهدارد.

  وی با بیان اینکه امر نظارت، امری مهم است و پذیرش این مسؤولیت از سوی مسؤولان دفتر نظارت در استان و ناظرین بر انتخابات یک کار جهادی، انقلابی است، بیان کرد: پذیرش این مسؤولیت به معنای در مسیر امام و شهدا بودن است، چرا که امام عزیز و مقام معظم رهبری مکررا تأکید بر حفظ شأن و جایگاه این نهاد داشته و دارند.

  رییس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه در این برهه از زمان و پس از احراز صلاحیت ها از سوی شورای نگهبان اثرگذاری و جایگاه  مهم این نهاد مشاهده و احساس شد و  هجمه ها به این نهاد مقدس چه در داخل کشور و چه از سوی دشمنان نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 130 تذکر به متخلفان انتخاباتی

ارائه 130 تذکر به متخلفان انتخاباتی