مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 04:402021-06-02سياسي

161 کاندیدای شورا در اردبیل رد صلاحیت شدند


رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: 161 کاندیدای شوراهای شهر و روستا در استان اردبیل رد صلاحیت شدند.

- ، بهروز ندایی شامگاه سه شنبه در نشست همفکری با اصحاب رسانه که با همراهی دادستان عمومی و انقلاب اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: چهار آیتم سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت در انتخابات 28 خرداد برای وزارت کشور به عنوان رویکرد اصلی مورد توجه قرار گرفته تا بر اساس قانون مداری، بی طرفی و فراهم کردن بستر اتحاد و انسجام در جامعه بتوانیم حضور پررنگ مردم را در پای صندوق ها شاهد باشیم.

وی از تأمین امنیت و سلامت کامل انتخابات در 28 خرداد خبر داد و تصریح کرد: به اندازه کافی تجهیزات و دستگاه های احراز هویت در اختیار استان قرار گرفته تا هیچ کس رأی مجدد نداده و با احراز هویت زمینه سلامت انتخابات نیز فراهم آید.

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل در مورد رقابت انتخاباتی و حضور تمام سلایق در عرصه انتخابات گفت: ما تابع نظر شورای نگهبان در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و همچنین تأیید هیئت نظارت مجلس در انتخابات شوراها هستیم که قطعاً با صلاحدید آنها کاندیداها با کمترین ریزش در استان اردبیل وارد کارزار انتخابات شدند.

ندایی افزود: در صحنه انتخابات ریاست جمهوری هفت کاندیدای تأیید صلاحیت شده تبلیغات خود را به صورت استانی و در فضای روباز و بیشتر از طریق شب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

161 کاندیدای شورا در اردبیل رد صلاحیت شدند

161 کاندیدای شورا در اردبیل رد صلاحیت شدند