مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 04:502021-06-02اقتصادي

میمه، عجین با عطر بهشت


انگار قطعه ای از بهشت است بر روی زمین، تلفیق زیبایی های آفرینش؛ بلندای کوه و دشتی پهناور غرق در گل، چشم نواز هر بیننده ای است، عطر دل انگیز گل محمدی شامه نواز خاطر است و آرام بخش روح.

- ایسنا/اصفهان انگار قطعه ای از بهشت است بر روی زمین، تلفیق زیبایی های آفرینش؛ بلندای کوه و دشتی پهناور غرق در گل، چشم نواز هر بیننده ای است، عطر دل انگیز گل محمدی شامه نواز خاطر است و آرام بخش روح.

در 133 هکتار اراضی ملی و در ارتفاع حدود 1500 متری از سطح دریا از دل سنگلاخ کوهستانی درختچه گل محمدی به همت، ذوق، وسع دید و آینده نگری مردم شهر میمه از توابع شهرستان شاهین شهر و میمه در راستای بهره برداری راهبردی و اقتصادی از منابع آب و خاک روییده و خاطره ساز بهاری ناب و دل انگیز برای بازدیدکنندگان گردشگران مسافران و .

است.

عبدالرضا شیبانی، مدیر شرکت تعاون روستایی گلستان میمه و قنوات سه گانه، در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه این شرکت با 1500 عضو بزرگ ترین شرکت تعاونی استان اصفهان از نظر تعداد اعضا است، اظهار کرد: شرکت گلستان میمه و قنوات سه گانه بر طبق الگوی کشت خود دارای 130 هزار درختچه گل محمدی بوده و فاز سوم این شرکت نیز با 60 هکتار وسعت امسال به سال اقتصادی و بهره وری خود رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میمه، عجین با عطر بهشت

میمه، عجین با عطر بهشت