مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 05:002021-06-02سياسي

بازدید سرلشکر صفوی از مناطق عملیاتی جنوب کشور


دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در سفری دو روزه به همراه 150 نفر از پاسداران جوان دارای مدرک دکتری و کارشناسی ارشد، از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان خوزستان بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،سرلشکر صفوی با تأکید بر اهمیت بازدیدهای میدانی و مشاهده جغرافیا و محیط در انتقال تجارب و معارف دفاع مقدس به نسل جدید سپاه پاسداران، اظهار داشت: خدا می داند هرگاه که به خوزستان سفر می کنم حالم دگرگون می شود چون این سرزمین من را یاد مظلومیت مردم آبادان، خرمشهر، سوسنگرد و سایر شهرها می اندازد.

سرلشکر صفوی با بیان این بیت شعر که ای آبادان پر بلا گلهای پرپرت کو یاران رهبرت کو افزود:خوزستان، کربلای ایران است.

ذره ذره و متر به متر این خاک پاک و تفتیده، اسرار ناگفته ای از پاک ترین جوانان ایران در خود نهفته دارد که نمونه اش را تاریخ کمتر دیده است.

اعتقاد دارم آنهایی که در شلمچه و در عملیات کربلای 5 بودند و جنگیدند، اگر در سرزمین کربلا بودند نیز در رکاب امام حسین علیه السلام شمشیر می زدند.

این استاد جغرافیای سیاسی دانشگاه با تشریح اهمیت استان خوزستان خاطرنشان ساخت:استان خوزستان پس از تهران دومین منطقه حیاتی ایران است، مفهوم مناطق حیاتی آن است که اگر آن منطقه از دست رفت ادامه حیات سیاسی دولت و حکومت سخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سرلشکر صفوی از مناطق عملیاتی جنوب کشور

بازدید سرلشکر صفوی از مناطق عملیاتی جنوب کشور