مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 05:052021-06-02اقتصادي

کسب رتبه برتر سمنان در پاسخگویی به شکایات صنفی/ رضایت مندی 81 درصدی در رسیدگی به شکایات


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از کسب رتبه دوم استان سمنان در پاسخگویی به شکایات مردمی خبر داد.

- مهدی یحیایی به خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان گفت: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کشور، استان سمنان از لحاظ رسیدگی به شکایات مردمی در جایگاه دوم کشوری قرار دارد و استان های یزد، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر به طور مشترک در رتبه اول این ارزیابی قرار گرفته اند.

وی افزود: در استان سمنان از ابتدای اسفندماه سال گذشته تا ابتدای خردادماه سال جاری 39 مورد شکایت مردمی در سامانه 124 ستاد خبری سازمان صمت استان ثبت شده است که توسط کارشناسان و بازرسان سازمان، 38 مورد این شکایات بررسی و منجر به نتیجه شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: سامانه 124، پل ارتباطی بین سازمان و مردم جهت دریافت شکایات مردمی و پاسخگویی در کوتاه ترین زمان ممکن بوده و این امر به عنوان یکی از اولویت های این سازمان است.

یحیایی یادآور شد: رسالت اصلی و محوری حوزه معاونت بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان، پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مردمی است و دقت و سرعت در رسیدگی به موقع به شکایات بسیار ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه برتر سمنان در پاسخگویی به شکایات صنفی/ رضایت مندی 81 درصدی در رسیدگی به شکایات

کسب رتبه برتر سمنان در پاسخگویی به شکایات صنفی/ رضایت مندی 81 درصدی در رسیدگی به شکایات