مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 05:052021-06-02سياسي

واردات حوزه انرژی و انواع ذخیره سازها نزدیک به صفر شده است


حرکت و مسیری که سازمان توان طی کرده است به گونه ای بوده است که نیاز خارجی بخش های نظامی و غیر نظامی کشور به تأمین انرژی و انواع ذخیره سازهای پیشرفته را نزدیک به صفر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در آیین افتتاح خطوط تولید باتری های نظامی و باتری های فوق سنگین در سازمان توان وزارت دفاع که با حضور سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، گفت: امروز در افتتاح های صورت گرفته و همچنین در بازدید از نمایشگاه 10 ساله دستاوردهای سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع، شاهد پیشرفت های ارزنده و قابل تقدیری بودیم.

وی افزود: با افتتاح این طرح های راهبردی، خانواده ذخیره سازهای مورد نیاز سامانه های دفاعی کشور در سازمان توسعه منابع انرژی به صورت کاملاً بومی تولید می شود.

وزیر دفاع تصریح کرد: محصولات تولیدی وزارت دفاع و خطوط افتتاح شده برای تمامی سامانه های دفاعی ازجمله انواع هواپیماها، بالگردها، شناورهای سطحی و زیرسطحی و مهمات هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد.

امیر حاتمی گفت: افتتاح این خطوط، گام مهمی در خودکفایی نیروهای مسلح و جلوه ای از خودباوری نیروهای جوان و محقق صنعت دفاعی به شمار می آید و ظرفیت اطمینان بخشی برای تامین انرژی سامانه ها و سیستم سلاح های جدید نیروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات حوزه انرژی و انواع ذخیره سازها نزدیک به صفر شده است

واردات حوزه انرژی و انواع ذخیره سازها نزدیک به صفر شده است