مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 05:102021-06-02اقتصادي

ظرفیت تولید برق اردبیل به بیش از 840 مگاوات رسیده است


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل از تولید 840 مگاوات برق توسط نیروگاه های گازی و سیکل ترکیبی و همچنین نیروگاه های تجدیدپذیر در سطح استان اردبیل خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل از تولید 840 مگاوات برق توسط نیروگاه های گازی و سیکل ترکیبی و همچنین نیروگاه های تجدیدپذیر در سطح استان اردبیل خبر داد.

حسین قدیمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تمام تولیدات برق استان ها در شبکه سراسری در حال مصرف است و به صورت روزانه سهمیه برق مصرفی استان ها اعلام می شود تا بر اساس آن مدیریت بار و صرفه جویی در انرژی در اولویت برنامه ریزی ها قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در روزهای اخیر با همراهی مردم استان هم در بخش خانگی و هم اداری و صنایع ما با صرفه جویی میزان مصرف برق روبه رو بودیم به گونه ای که برق مصرفی استان از 300 مگاوات به بالاتر نرسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل به عمده مصارف انرژی در سطح استان اعم از مشترکان خانگی، کشاورزی و صنعتی اشاره کرد و گفت: به مانند سال گذشته مشوق های مناسبی در حمایت از مشترکان خوش مصرف در نظر گرفته شده به طوری که با تصویب هیئت دولت از سال گذشته پرداخت بها رایگان برق مصرفی خانوارها در مناطق شهری و روستایی با کمتر از 100 کیلووات در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت تولید برق اردبیل به بیش از 840 مگاوات رسیده است

ظرفیت تولید برق اردبیل به بیش از 840 مگاوات رسیده است