مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 05:152021-06-02فرهنگي

تعطیلی سینماها و تئاترهای خراسان رضوی در تعطیلات میانه خرداد


سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از تعطیلی سینماها و سالن های نمایش استان در روزهای 14، 15 و 16 خرداد خبر داد.

  - جواد روشندل در گفت وگو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: بر اساس اعلامیه دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینماها و سالن های نمایش در روزهای 14 و 15 خرداد به مناسبت سالروز رحلت امام(ره) و همچنین در روز 16 خرداد به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) تعطیل خواهند بود.

وی با اشاره به وضعیت فعالیت سینماها و سالن های نمایش در ایام شیوع کرونا، افزود: از هجدهم اردیبهشت ماه با مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا سینماها و سالن های نمایش فیلم در مشاغل گروه دو قرار گرفتند و بر همین اساس در هفته اول خرداد سینماهایی همچون آفریقا، هویزه و اطلس در مشهد بازگشایی شدند و در هفته دو خرداد ماه نیز سینمایی در گناباد فعالیت خود را آغاز کرد.

روشندل تصریح کرد: این بازگشایی با توجه به درخواست مدیران سینما صورت گرفت و برخی دیگر از مدیران باوجود اینکه می توانستند فعالیت خود را آغاز کنند، اما فعال نشدند.

وی در خصوص استقبال مردم از بازگشایی سینماها و سالن های نمایش پس از تعطیلی طولانی مدت، بیان کرد: پس از این تعطیلی طولانی مدت استقبال مردم چندان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی سینماها و تئاترهای خراسان رضوی در تعطیلات میانه خرداد

تعطیلی سینماها و تئاترهای خراسان رضوی در تعطیلات میانه خرداد