مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 05:152021-06-02سياسي

اقتدار بین المللی و عزت هر ایرانی در گرو انتخابات پرشور


عدم حضور مردم و مشارکت بالا در انتخابات دشمن را به این نتیجه می رساند که با فشار تحریم توانسته بین ملت و حکومت فاصله بیندازد و با چنین فرضی تصمیم دشمن تشدید تحریم هاست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مصطفی دودانگه در یادداشتی برای خبرگزاری فارس نوشت: در منطق قرآن کریم، هر اقدامی که دشمنان را به خشم آورد، در نزد خداوند متعال عمل صالح قلمداد می شود (سوره توبه/ آیه 120) و بدون شک، انتخابات، از مصادیق بارز عمل صالح قرآنی است.

این رویداد از طرفی وظیفه شرعی، ملی، انقلابی و حق مدنی آحاد مردم و از طرفی جهادی عمومی و مصونیت بخش در برابر توطئه های دشمنان است و از سوی دیگر مایه آبروی نظام اسلامی، منشاء برکات و تاثیرات تحول آفرین در کشور و زمینه ساز ایران قوی است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در فرمایشات خود در ارتباط تصویری با نمایندگان تشکل های دانشجویی (1400/02/21)، درباره اهمّیّت انتخابات پُرشور برای نظام در زمینه های تمدّنی و قدرت بازدارندگی فرمودند: انتخابات پُرشور برای کشور از همه جهت از جمله حضور مردم و تحقّق مردم سالاری به معنای واقعی کلمه مهم است.

  در درجه ی اوّل، مشارکتِ بالا است، بعد انتخاب مطلوب و انتخاب خوب است تا دولتی تشکیل بشود که دارای کفایت باشد، مدیریّت لازم را داشته باشد، با ایمان باشد، مردمی باشد، لبری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار بین المللی و عزت هر ایرانی در گرو انتخابات پرشور

اقتدار بین المللی و عزت هر ایرانی در گرو انتخابات پرشور