مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 05:152021-06-02ورزشي

دلسوختگان قم میزبان مرحله دوم فوتسال ایران شد


تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم از سوی کمیته فوتسال به عنوان میزبان دیدارهای مرحله دوم لیگ فوتسال باشگاه های کشور معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم بعد از نتایج موفق در مرحله مقدماتی رقابت های فصل 1400 – 1399 لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور در جمع 16 تیم مرحله دوم این فصل قرار گرفته و اکنون یکی از مدعیان صعود به لیگ دسته بالاتر محسوب می شود.

نماینده فوتسال قم که با هدایت یکی از بازیکنان برجسته و شاخص سال های دور فوتسال قم یعنی سیدوحید غیاثی به این مرحله رسیده، یک بار تجربه میزبانی از دیدارهای دور رفت مرحله مقدماتی لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور را دارد و حالا برای میزبانی از حریفان خود در دور رفت مرحله دوم این رقابت ها آماده می شود.

فوتسالیست های قمی در گروه چهارم مرحله مقدماتی با تیم های لاهیگ لاهیجان، آروین قالا ماکو، جنرال ویند سقّز، شهید کیان پارس آباد مغان و میثاق اردبیل رقابت کردند و در نهایت با کسب 20 امتیاز به عنوان تیم نخست و صدرنشین این گروه راهی مرحله پایانی این دوره از بازی ها شد.

شاگردان سیدوحید غیاثی که در عملکرد 10 بازی مرحله مقدماتی آنها 6 پیروزی، 2 تساوی، 2 باخت، 38 گل زده، 24 گل خورده، تفاضل گل مثبت 14 و 20 امتیاز به ثبت رسیده، حالا تا در آستانه سومین حضور متوالی در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلسوختگان قم میزبان مرحله دوم فوتسال ایران شد

دلسوختگان قم میزبان مرحله دوم فوتسال ایران شد