مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 05:202021-06-02فرهنگي

راهیابی 144 اثر به مرحله داوری مسابقه ملی طراحی کتاب خانه عشایری


مدیرعامل شرکت فب لب ایران با تشریح روند برگزاری و داوری مسابقه ملی «طراحی کتاب خانه عشایری» از راهیابی 144 اثر به مرحله داوری این مسابقه خبر داد.

- به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، یحیی نوریان بنیانگذار و مدیرعامل شرکت دانش بنیان فرآیند بنیان معماری (فب لب ایران) با تشریح همکاری مشترک این مرکز با نهاد کتابخانه های عمومی کشور برای برگزاری مسابقه ملی طراحی کتاب خانه عشایری گفت: این مسابقه با نگاه خوب و حرفه ای مجموعه نهاد و مشارکت مجموعه فب لب از ابتدای سال 1400 آغاز شد و یک بازه 2 ماهه تا پایان اردیبهشت ماه را برای جذب آثار را طی کرد.

وی افزود: اگرچه بسیار مرسوم است که جشنواره های مختلف پس از اتمام مهلت اولیه در بازه های یک هفته تا یک ماهه تمدید می شوند، اما ما اصرار داشتیم که مسابقه را تمدید نکنیم؛ چرا که از یک سو نزدیک شدن به ایام انتخابات ریاست جمهوری و جو حاکم بر کشور، و همچنین احترام به افرادی که به موقع اقدام به شرکت در مسابقه کرده اند ما را به این جمع بندی رساند که این جشنواره را تمدید نکنیم.

تنها به دلیل مقارن شدن پایان مهلت ارسال آثار با روز جمعه، تصمیم گرفتیم با تمدید تنها یک روز به ایجاد عدالت برای مشارکت دادن همه افرادی که در تلاش برای پیوستن به این مسابقه بودند، کمک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی 144 اثر به مرحله داوری مسابقه ملی طراحی کتاب خانه عشایری

راهیابی 144 اثر به مرحله داوری مسابقه ملی طراحی کتاب خانه عشایری