مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 05:502021-06-02فرهنگي

اهدای جایزه جهانی کتاب سال به خرید ونتیلاتور برای بیماران انجامید


برنده چینی جایزه جهانی کتاب سال، درخواست کرد مبلغ جایزه اش به بیماران کرونایی ایران اهدا شود که در نتیجه آن، یک دستگاه تنفّس مصنوعی وِنتیلاتور خریداری و به بیمارستان امام حسین(ع) سپرده شد.

- به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، کتاب یادداشت های پارس نوشته لی لینگ در بیست وهشتمین دوره جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران به عنوان برگزیده انتخاب شد که مولف آن ضمن قدردانی و ابراز خوشحالی از دریافت این جایزه، طی نامه ای درخواست کرد مبلغ ارزی جایزه به بیماران کرونایی ایران اهداء شود.

به این ترتیب، خانه کتاب و ادبیات ایران دیروز سه شنبه 11خرداد با همکاری هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، یک دستگاه تنفّس مصنوعی وِنتیلاتور خریداری و در اختیار بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان بهارستان استان تهران قرار داد که این کار در قالب مراسمی مجازی انجام شد.

آیین اهدای این دستگاه با حضور ایوب دهقانکار مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، ناصر عباسی دزفولی رییس بیمارستان امام حسین(ع)، عباسعلی وفایی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در چین، لی لینگ برگزیده بیست وهشتمین دوره جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، حسن صفرخانی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجید امینی مدیر بیمارستان اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای جایزه جهانی کتاب سال به خرید ونتیلاتور برای بیماران انجامید

اهدای جایزه جهانی کتاب سال به خرید ونتیلاتور برای بیماران انجامید