مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 05:552021-06-02اقتصادي

‍ آموزش مهارت های صنایع دستی به 396 نفر از زندانیان کردستان


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان از آموزش تعداد 396 نفر از زندانیان سطح استان در رشته های مختلف صنایع دستی خبر داد.

- ایسنا/کردستان معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان از آموزش تعداد 396 نفر از زندانیان سطح استان در رشته های مختلف صنایع دستی خبر داد.

فرهاد حامدی در گفت وگو با ایسنا، ضمن مهم ارزیابی کردن بحث آموزش زندانیان در زمینه صنایع دستی و برنامه ریزی و تلاش برای افزایش تعداد آموزش دیدگان در این حوزه اظهار کرد: با همکاری اداره کل زندان های کردستان و در راستای حمایت از زندانیان به منظور توانمندسازی، توسعه و افزایش تولید محصولات صنایع دستی در زندان های استان، این معاونت اقدام به برگزاری دوره های آموزشی در رشته های مختلف صنایع دستی برای مددجویان نموده است.

معاون صنایع دستی استان در ادامه افزود: این دوره ها در زندان مرکزی سنندج، کانون اصلاح و تربیت سنندج، زندان های مریوان و کامیاران و توسط اساتید و مربیان مجرب شرکت هنرمندان کارآفرین کردستان تحت نظارت این معاونت برگزار و همچنین برای شرکت کنندگان در این کارگاه ها گواهی مهارت نیز صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‍ آموزش مهارت های صنایع دستی به 396 نفر از زندانیان کردستان

‍ آموزش مهارت های صنایع دستی به 396 نفر از زندانیان کردستان