مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 06:002021-06-02اقتصادي

تکمیل پروژه های محدوده دریاچه چیتگر با اعتبار 121 میلیاردی


شهردار تهران از تکمیل پروژه های اطراف دریاچه چیتگر با تأمین اعتبار 121 میلیارد تومان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، پیروز حناچی شهردار پایتخت در حاشیه مراسم بهره برداری از پروژه های مجموعه های فرهنگی و گردشگری دریاچه خلیج فارس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت تکمیل همه طرح های اطراف این دریاچه امروز پروژه های جدیدی را افتتاح کردیم که باعث تکمیل رینگ پیاده روی و دوچرخه سواری در این محدوده شد.

وی افزود: 24 میلیارد تومان جهت پروژه های مربوط به حمل و نقل، 45 میلیارد تومان برای پروژه های مربوط به محیط زیست و 121 میلیارد تومان برای پروژه های فنی وعمرانی در این محدوده اختصاص دادیم.

شهردار تهران ادامه داد: همچنین خودروهای جمع آوری پسماند و خودروهای یگان حفاظت گفت: مهمترین قدم برداشته شده دراین راستا اجرای طرح تفصیلی منطقه 22 است تا بتوانیم چالش های خدمات، آموزشی و بهداشتی را برطرف کنیم.

وی در مورد اینکه شهرداری برای رفع عارضه های اکولوژیک چه اقدامی در این محدوده انجام داده است، گفت: به هر حال یکی از عارضه های اکولوژیک تهران عدم تعادل زیست پذیری است که کنترل آلاینده ها و کاهش آن جزء برنامه های ما بوده و تلاش می کنیم با همکاری محلات این مشکلات را برطرف سازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های محدوده دریاچه چیتگر با اعتبار 121 میلیاردی

تکمیل پروژه های محدوده دریاچه چیتگر با اعتبار 121 میلیاردی