مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 06:052021-06-02پزشكي

خطراتِ این چشم های زیبا!


لنزهای زیبایی حالا استفاده گسترده ای در سطح جامعه پیدا کرده و بسیاری بانوان دوست دارند برای ساعاتی هم که شده چشمان آنها با رنگِ دلخواهشان دیده شود، - ایسنا/کرمانشاه لنزهای زیبایی حالا استفاده گسترده ای در سطح جامعه پیدا کرده و بسیاری بانوان دوست دارند برای ساعاتی هم که شده چشمان آنها با رنگِ دلخواهشان دیده شود، اما این زیبایی چند ساعته چشم ها می تواند به قیمت از دست رفتن همیشگی بینایی آنها تمام شود و آنطور که متخصصان می گویند احتمال کم بینا شدن و حتی نابینایی به دنبال استفاده طولانی مدت و ناصحیح از لنزهای زیبایی وجود دارد.

دکتر جلیل امیدیان فوق تخصص جراحی چشم در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به افزایش استفاده از لنزهای زیبایی در سطح جامعه گفت: مهمترین نکته در استفاده از این لنزهای تماسی توجه به بهداشت آنهاست.

وی افزود: این لنزهای تماسی نرم هستند و محتوای آب زیادی دارند که آنها را مستعد انواع آلودگی های میکروبی کرده و به سرعت آلودگی محیط را به خود جذب می کنند، بنابراین بسیار مهم است که قبل از استفاده کاملا ضدعفونی و تمیز باشند.

وی افزود: این لنزها را معمولا در محلول های ضدعفونی کننده قرار می دهند و افراد باید قبل از استفاده، آنها را پس از درآوردن از محلول، با سرم شست و شو داده و سپس با دست تمیز داخل چشم بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطراتِ این چشم های زیبا!

خطراتِ این چشم های زیبا!