سه استان برتر در پاسخگویی به شکایات مردمیمعاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از کسب رتبه دوم استان سمنان در پاسخگویی به شکایات مردمی خبر داد. - ایسنا/سمنان معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از کسب رتبه دوم استان سمنان در پاسخگویی به شکایات مردمی خبر داد. مهدی یحیایی با اعلام این خبر گفت: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان کشور، استان سمنان از لحاظ رسیدگی به شکایات مردمی در جایگاه دوم کشوری قرار دارد و استان های یزد، کهکیلویه و بویر احمد و بوشهر به طور مشترک در رتبه اول این ارزیابی قرار گرفته اند. وی افزود: در استان سمنان از ابتدای اسفندماه سال گذشته تا ابتدای خردادماه سال جاری 39 مورد شکایت مردمی در سامانه 124 ستاد خبری سازمان صمت استان ثبت شده است که توسط کارشناسان و بازرسان سازمان ، 38 مورد این شکایات بررسی و منجر به نتیجه شده است. معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: سامانه 124، پل ارتباطی بین سازمان و مردم جهت دریافت شکایات مردمی و پاسخگویی در کوتاهترین زمان ممکن بوده و این امر به عنوان یکی از اولویت های این سازمان است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |