مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 06:252021-06-02سياسي

مجریان انتخابات باید بی طرف و قانونمند باشند


رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: همه ما دارای تفکرات سیاسی هستیم اما نباید این تفکرات را در روند برگزاری انتخابات دخیل کنیم و تأکید داریم این بی طرفی و قانونمندی همواره نمود داشته باشد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، شکراله حسن بیگی معاون سیاسی اجتماعی و رییس ستاد انتخابات استان تهران صبح امروز با حضور در شهرستان قرچک در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امام خمینی(ره) نظر و رأی مردم را تعیین کننده می دانستند؛ انتخابات در بسیاری از کشورهای جهان برگزار می شود ولی گاهاً این رویداد جنبه ظاهری داشته اما تفاوت برگزاری انتخابات در کشور ما این است که رأی مردم مشروعیت دارد و از اصول بنیادین نظام محسوب می شود.

وی گفت: وظایف مجریان انتخابات به عنوان دلسوزان نظام این است که باید حافظ و پاسدار اندیشه امام راحل و خون شهدای گرانقدر باشند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران ادامه داد: برنامه ریزی های برگزاری انتخابات 28 خردادماه از مهرماه سال گذشته در استانداری و شهرستان های استان آغاز شد.

بیگی بیان کرد: قانونمداری، قانونگرایی، بی طرفی و حفظ اعتماد مردم همواره باید سرلوحه کار مجریان انتخابات قرار گیرد چرا که وزارت کشور هم مسؤول برگزاری انتخابات و هم مسؤول حسن اجرای انتخابات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجریان انتخابات باید بی طرف و قانونمند باشند

مجریان انتخابات باید بی طرف و قانونمند باشند