مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 06:302021-06-02اقتصادي

ویژگی های اختصاصی واکسن رازی کوو پارس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کاظم خاوازی در مراسم تجلیل از دانشمندان تولیدکننده واکسن کووپارس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی افزود: - وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه یکی از ویژگی های اختصاصی واکسن رازی کوو پارس پلتفرم انتخاب شده برای آن است، گفت: این پلتفرم در داخل کشور تولید شده و مشابه کیفیت آن در دنیا نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کاظم خاوازی در مراسم تجلیل از دانشمندان تولیدکننده واکسن کووپارس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی افزود: نکته دوم پیچیدگی طراحی، فاز استنشاقی این واکسن است که پس از دریافت دز آن، سطح ایمنی بدن نسبت به دز تزریقی این واکسن بسیار بیشتر است و تاجایی که خبر داریم در کشور های دیگر مشابهی ندارد و کوبا به تازگی به مراحل ابتدایی آن دست یافته است.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به این که واکسن رازی با واکسن های دیگر تداخل دارویی پیدا نخواهد کرد، اظهارداشت: این واکسن نه تنها با واکسن های تزریق شده کووید - 19 در بدن ترکیب نمی شود بلکه در صورت پیشرفت این بیماری و افزایش انواع آن در دنیا، با یک طراحی کوچک قابلیت مبارزه با نسل جدید این بیماری را خواهد داشت.

وی با بیان این که تزریق این واکسن از افتخارات من بوده است، تصریح کرد: ما به عنوان دست اندرکاران این واکسن وظیفه داشتیم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی های اختصاصی واکسن رازی کوو پارس

ویژگی های اختصاصی واکسن رازی کوو پارس