مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 06:302021-06-02سياسي

گردشگری می تواند اقتصاد کرمانشاه را سروسامان بدهد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: آثار باستانی و گردشگری، اگر خوب مدیریت شوند می تواند حرف اول را در رونق اقتصادی استان بزند.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: آثار باستانی و گردشگری، اگر خوب مدیریت شوند می تواند حرف اول را در رونق اقتصادی استان بزند.

آیت الله مصطفی علماء در دیدار با سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه، بر لزوم مدیریت بهینه آثار باستانی استان برای جذب بیشتر گردشگر تأکید کرد.

امام جمعه کرمانشاه افزود: باید با مدیریت درست و علمی، آثار تاریخی، باستانی و گردشگری را به مراکزی برای جذب گردشگر تبدیل کرد تا با در آمدزایی هنگفتی که دارد،اقتصاد استان را سر و سامان دهد.

وی تأکید کرد: در آمد برخی کشورها از طریق جاذبه های گردشگری آن به دست می آید و این قبیل کشورها جزو کشورهای پیشرفته هستند.

آیت الله علماء در مورد ضرورت شناسایی و بهره برداری از پتانسیل های خوب گردشگری استان کرمانشاه تصریح کرد: خوشبختانه استان کرمانشاه هم جزو استان هایی است که تعداد اماکن توریستی آن بسیار بالا است و باید از این موقعیت ویژه استفاده مطلوب کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: برخی آثار تاریخی استان ما در دنیا بی نظیر است که متأسفانه با این همه مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری می تواند اقتصاد کرمانشاه را سروسامان بدهد

گردشگری می تواند اقتصاد کرمانشاه را سروسامان بدهد