مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 06:352021-06-02اقتصادي

بازدید مدیرکل دفتر نساجی، پوشاک و سلولزی وزارت صمت از هلدینگ سلولزی شستا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی تاسیکو، اولین جلسه هم اندیشی گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین با حضور مدیرکل دفتر نساجی، پوشاک و سلولزی وزارت صنعت، معدن و تجارت در محل سالن جلسات هلدینگ سلولزی شستا برگزار شد.

در این جلسه که به میزبانی تاسیکو و با حضور مدیرعامل، معاونین هلدینگ و جمعی از مدیران عامل شرکت های تابعه گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین برگزار شد، مسائل و مشکلات حوزه صنایع سلولزی و راهکار های پیشنهادی جهت برون رفت از آن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در خلال این هم اندیشی، مدیرعامل گروه صنعتی سلولزی تامین گستر نوین با اشاره به نوع فعالیتهای این صنعت که نقش موثری در حفظ محیط زیست و بازیافت مواد دارد به برخی مشکلات این حوزه و در جهت پیگیری مطالبات صنعت سلولزی در کشور و توجه به بنگاه های تولید کننده زیر مجموعه گفت: با توجه به افزایش ضریب تبدیل مواد اولیه از جمله آخال و حاشیه سود پایین این صنعت با توجه به بالا بودن هزینه های سربار، تامین مواد اولیه از داخل کشور ضروری است.

ابروفراخ با بیان اینکه ما نماینده چهل میلیون کارگر و بیمه گذار هستیم و باید در راستای صیانت از منابع و امکانات این افراد گام های موثری برداریم افزود: مطالبه ما از مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی شنیدن صدای تولید کننده ای است که در راستای اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مدیرکل دفتر نساجی، پوشاک و سلولزی وزارت صمت از هلدینگ سلولزی شستا

بازدید مدیرکل دفتر نساجی، پوشاک و سلولزی وزارت صمت از هلدینگ سلولزی شستا