مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 07:152021-06-02سياسي

نقش ویژه هادیان سیاسی در هدایت مردم برای انتخاب اصلح


معاون سیاسی سپاه با اشاره به نقش مهم هادیان سیاسی در انتخاب اصلح مردم، گفت: ملتی که می خواهد تمدن سازی کند، فشارها زیادی را متحمل می شود.

- ، سردار یدالله جوانی پیش از ظهر چهارشنبه در یک همایش سیاسی در رشت با بیان اینکه هادیان سیاسی باید با تحلیل های درست حرکت یاران ولایت را در مسیر انقلاب با تقویت انگیزه و روحیه شتاب دهند، اظهار کرد: انقلاب به سمت قله های آرمانی که امام خمینی ترسیم کرده بودند حرکت می کند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: انقلاب جبهه استکبار را در حوزه نظامی و اقتدار ناکارآمد کرده و در جبهه هایی نیز استکبار خیال می کند که می تواند با تلاش وضعیت را تغییر دهد لذا باید روی این نقاط تمرکز کنیم.

وی با بیان اینکه آمریکا و صهیونیست در برابر قدرت جبهه مقاومت و انقلاب کاملاً ناتوان هستند، اضافه کرد: به برکت انقلاب، درایت رهبری و مجاهدت های خاموش و غیر خاموش، جبهه حق در قدرت بالا قرار گرفته و دشمن را ناکارآمد کرده است.

سردار جوانی با بیان اینکه دشمنان در حوزه جنگ شناختی، ادراکی، جنگ نرم و عملیات روانی فعالیت می کنند، تصریح کرد: یکی از مهم ترین میدان های عملکرد دشمن، عرصه انتخابات است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمنان به این انتخابات به دیده فرصت نگاه می کنند و برای آن طرح و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش ویژه هادیان سیاسی در هدایت مردم برای انتخاب اصلح

نقش ویژه هادیان سیاسی در هدایت مردم برای انتخاب اصلح