مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 07:152021-06-02سياسي

پیکر دو شهید گمنام یکشنبه در پارک گلستان تهران خاکسپاری می شود


روابط عمومی ناحیه بسیج مسلم بن عقیل(ع) گفت: مراسم تشییع تدفین پیکر مطهر دو شهید 8 سال دفاع مقدس عصر روز یک شنبه در یادمان شهدای پارک گلستان تهران برگزار می شود.

- هادی جمالی روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج مسلم بن عقیل(ع) تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مراسم تدفین پیکر دو شهید مطهر عصر روز یک شنبه 16 خرداد مصادف با روز شهادت امام جعفر صادق(ع) در محل یادمان شهدای پارک گلستان تشییع می شوند.

وی گفت: این مراسم از ساعت 17 و 30 دقیقه از موزه شهدا شهرک ولیعصر آغاز و پس از طی مسیر خیابان های شهیدان بهرامی و سپیده شمالی، در محل یادمان شهدای پارک گلستان به پایان می رسد.

روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج مسلم بن عقیل(ع) افزود: مراسم شبی با شهدا برای وداع با پیکرهای مطهر این دو شهید، سه شنبه 15 خرداد در موزه شهدا شهرک ولیعصر واقع در خیابان دانش آموز و خیابان شهیدان بهرامی به رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز برگزار می شود.

جمالی عنان کرد: یکی از شهیدان 20 ساله و در عملیات کربلای 5 واقع در شلمچه و شهید دیگر 17 ساله در عملیات بدر واقع در شرق دجله به شهادت رسیده اند.

وی در انتها خاطر نشان کرد: از عموم شهروندان دعوت می شودتا با حضور عاشورایی، معنوی و دشمن شکن خود در مراسم وداع و تشییع، بار دیگر یاد، نام و راه شهیدان را گرامی بدارند و با آرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر دو شهید گمنام یکشنبه در پارک گلستان تهران خاکسپاری می شود

پیکر دو شهید گمنام یکشنبه در پارک گلستان تهران خاکسپاری می شود