مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 07:152021-06-02بين الملل

تظاهرات ساکنان شمال سوریه علیه قسد


ساکنان شهر منبج در اعتراض به نحوه تعامل نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) در این شهر تظاهرات کرده و دفتر این نیروها را آتش زدند.

- ساکنان شهر منبج در اعتراض به نحوه تعامل نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) در این شهر تظاهرات کرده و دفتر این نیروها را آتش زدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، ساکنان روستای الدناقزه در حومه منبج، با راه اندازی تظاهراتی علیه نیروهای قسد، اقدام این نیروها در ممنوعیت رفت وآمد در روستا را محکوم کردند.

معترضان در مخالفت با اقدامات نیروهای قسد، مسیرهای روستای الدناقزه را مسدود کرده و دفتر نیروهای قسد در این روستا را به آتش کشیدند.

طبق آمارهای اولیه ای که از قبایل شرکت کننده در تظاهرات مسالمت آمیز ساکنان منبج به دست آمده، در تیراندازی های دو روز اخیر این نیروها دستکم هشت تن کشته و 27 تن دیگر زخمی شدند.

تظاهرکنندگان در منبج محاکمه تروریست هایی که به سمت غیرنظامیان تیراندازی کرده بودند و نیز لغو استخدام اجباری در این نیروها، آزاد شدن واردات سیمان و افزایش سهمیه سوخت این شهر را خواستار شدند.

قسد دختران و پسران متولد سال های 1990 تا 2003 ساکن شهرهای عین العرب، قامشلی، المالکیه، الدرباسیه، حسکه، رقه و دیرالزور را مجبور به پیوستن به این نیروها می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات ساکنان شمال سوریه علیه قسد

تظاهرات ساکنان شمال سوریه علیه قسد