مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 07:302021-06-02سياسي

ضرورت احیای مراسمات ملی و مذهبی برای آموزش نسل حاضر


فرماندار شهرستان کبودرآهنگ احیای مراسمات ملی ومذهبی را موضوعی ضروری برای آموزش نسل حاضر در این شهرستان دانست.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان کبودرآهنگ احیای مراسمات ملی ومذهبی را موضوعی ضروری برای آموزش نسل حاضر در این شهرستان دانست.

حجت الله مهدوی چهارشنبه 13 خرداد در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کبودراهنگ، گفت: مردم کبودراهنگ از دیرباز دربرگزاری مراسمات پای کار هستند و امسال نیز دو برنامه مهم ملی از جمله انتخابات و 5 آبان روز کبودراهنگ، را با حضور ملی خود برگزار خواهند کرد.

وی سه انتخابات مهم امسال را با فرهنگ عمومی مردم در ارتباط دانست و تصریح کرد: مشارکت حداکثری همراه با امنیت و سلامت در انتخابات از مهمترین اولویت شهرستان است و همه ما در خصوص تحقق مشارکت سیاسی در انتخابات مسئولیت داریم.

نماینده دولت در کبودراهنگ حضور در پای صندوق های رأی را یک حماسه سازنده برای پیشرفت کشور و امری ضروری برای نا امیدی آنانی که چشم طمع به کشورمان ایران دارند برشمرد.

مهدوی درباره ضرورت و لزوم رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در برگزاری انتخابات، عنوان کرد: برای برگزاری هرچه باشکوه تر و سالم تر انتخابات، رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده در شرایط شیوع کرونا بایستی در اولویت همه کارها قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت احیای مراسمات ملی و مذهبی برای آموزش نسل حاضر

ضرورت احیای مراسمات ملی و مذهبی برای آموزش نسل حاضر