مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 08:102021-06-02سياسي

4000 حقوقدان بسیجی در حوزه های مقاومت شهر و روستاها مستقر می شوند


رییس سازمان بسیج حقوقدانان کشور از اجرای طرح حقوق یار انقلابی در چهار هزار حوزه مقاومت بسیج کشور تا پایان امسال خبر داد.

- ، سهراب انبارکی بعدازظهر چهارشنبه در نشست بصیرتی با حقوقدانان بسیجی گلستان اظهارکرد: در گام نخست اجرای طرح حقوق یار انقلابی، امسال چهار هزار حقوقدان بسیجی برای حل مشکلات حقوقی مردم در حوزه های مقاومت بسیج شهرها، روستاها و محلات مستقر می شوند.

رییس سازمان بسیج حقوقدانان کشور افزود: در گام دوم اجرای این طرح، حقودانان بسیجی در 50 هزار پایگاه مقاومت بسیج طی سال های 1401 و 1402 مستقر می شوند تا به مردم مسائل حقوقی را آموزش دهند و پاسخگوی پرسش های حقوقی و قضایی آنها باشند.

وی ادامه داد: راه اندازی شبکه گسترده ای از بسیجیان برای مبارزه با فساد یکی دیگر از محورهایی است که بسیج برای تحقق سند تحول قضایی به کمک قوه قضاییه می آید.

انبارکی گفت: در قالب طرح باز اجتماعی کردن زندانیان سال گذشته، پنج هزار زندانی جرایم غیرعمد و جرایم عمد سبک، شناسایی و با کمک خیران آزاد شدند.

رییس سازمان بسیج حقوقدانان کشور در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیش رو هم اشاره کرد و گفت: چشم دشمنان به این انتخابات است و همه باید از همه ظرفیت خود برای حضور پرشور مردم پای صندوق های رای استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4000 حقوقدان بسیجی در حوزه های مقاومت شهر و روستاها مستقر می شوند

4000 حقوقدان بسیجی در حوزه های مقاومت شهر و روستاها مستقر می شوند