مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 08:202021-06-02سياسي

پیام رهبر کلیمیان ایران به مناسبت سی و دومین سالگرد بزرگداشت امام خمینی(س)


حاخام حمامی، رهبر کلیمیان ایران، در پیامی به مناسبت سی و دومین سالگرد بزرگداشت امام خمینی(س) گفت: حضرت امام همیشه با تأکید بر اشتراکاتی که بین ادیان توحیدی وجود دارد زمینه ساز یکپارچگی و وحدت کلمه بودند.

- حاخام یونس حمامی، رهبر کلیمیان ایران به مناسبت سی و دومین سالگرد بزرگداشت متن این پیام به این شرح است: بنده به عنوان رهبر کلیمیان ایران از طرف خودم و جامعه ایرانیان کلیمی سی و دومین سالگرد ارتحال حضرت امام را تسلیت عرض می کنم.

ما کلیمیان ایران همانند سایر هموطنان خودمان بزرگداشت حضرت امام را یک وظیفه ملی و شرعی می دانیم.

متأسفانه امسال مثل سال گذشته به خاطر شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری مراسم به صورت گسترده در کنیسه ها وجود نداشته اما یاد و خاطره امام خیلی فراتر از موضوع بزرگداشت و هر روز همراه ما است.

شیوه رفتار، عملکرد و گفتار ایشان که درد آشنا بودند و خودشان را جزیی از ملت می دانستند، همه اینها زمینه ساز شده که ملت هم خودشان را جدا از ایشان احساس نکنند و یاد امام فقط وابسته به روز سالگرد وفات ایشان نباشد.

حضرت امام بسیار متفاوت بودند اما برجسته ترین ویژگی که همیشه در شخصیت حضرت امام وجود داشته این است که گذشته از اینکه به عنوان یک فقیه و مرجع عالی قدر مسلمان بودند، شیوه رفتار و منش ایشان باعث شده که مقبول همه اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رهبر کلیمیان ایران به مناسبت سی و دومین سالگرد بزرگداشت امام خمینی(س)

پیام رهبر کلیمیان ایران به مناسبت سی و دومین سالگرد بزرگداشت امام خمینی(س)