مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 08:202021-06-02اقتصادي

برق ادارات پرمصرف در کهگیلویه و بویراحمد قطع می شود


معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از قطع برق ادارات پُر مصرف از امروز تا پایان شهریورماه جاری خبرداد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از قطع برق ادارات پُر مصرف از امروز تا پایان شهریورماه جاری خبرداد.

سیدحسین عادلی نسب در نشست مشترک مدیریت مصرف با مجموعه ادارات وزارت نیرو ، نیروی انتظامی، شرکت های نفت و گاز و اداره کل صنعت، معدن و تجارت در یاسوج گفت؛ متاسفانه مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد به شکل سرسام آوری روبه افزایش بوده که در این بین ادارات نیز به شکل نگران کننده ای درحال افزایش مصرف برق هستند.

وی ادامه داد: ادارات در استان کهگیلویه و بویراحمد باید تمام تلاش های خود را برای کاهش مصرف برق در ساعات اداری به میزان 50 درصد بار مصرفی سال قبل و بعد از تایم اداری به میزان 90 درصد کاهش دهند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اگر ادارات نسبت به کاهش بار مصرفی خود مطابق با بار عنوان شده اقدام نکنند برق آنان از راه دور قطع خواهد شد، اظهارداشت: از مدیران ارشد سازمانی در استان مصرانه می خواهیم بمنظور جلوگیری از قطع برق احتمالی ادارات زیرمجموعه خود تا پایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق ادارات پرمصرف در کهگیلویه و بویراحمد قطع می شود

برق ادارات پرمصرف در کهگیلویه و بویراحمد قطع می شود