مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 08:202021-06-02بين الملل

استفاده از آمبولانس پرنده برای کمک به مجروحان جنگی


نیروی هوایی ایالات متحده از وسایل پرنده خودران برای کمک به آسیب دیدگان در مناطق جنگی استفاده می کند که این آمبولانس پرنده می تواند به عنوان نسل جدید حمل و نقل پزشکی مطرح شود.

- نیروی هوایی ایالات متحده از وسایل پرنده خودران برای کمک به آسیب دیدگان در مناطق جنگی استفاده می کند که این "آمبولانس پرنده" می تواند به عنوان نسل جدید حمل و نقل پزشکی مطرح شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، استفاده از خودروهای پرنده و عمودپرواز می تواند نحوه عملکرد نیروی هوایی ایالات متحده را در آینده به شدت تغییر دهد.

به عنوان مثال آنها می توانند به خوبی در موقعیت های نیاز به کمک های پزشکی واکنش نشان دهند و با استفاده از یک خودروی پرنده خودران به کمک مجروحان بیایند.

بنابراین یک سرباز آسیب دیده می تواند به راحتی به تجهیزات پوشیدنی و نگهدارنده این آمبولانس پرنده بسته شود تا تحت کنترل باشد و به پرواز دربیاید و به مکانی که می توان با خیال راحت از او مراقبت کرد، منقل شود.

این آمبولانس پرنده نه تنها می تواند جان انسان ها را نجات دهد، بلکه می تواند این کار را در حالی انجام دهد که انتشار کربن و آلوده کردن هوا را نیز به حداقل می رساند و در عین حال در مصرف سوخت صرفه جویی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از آمبولانس پرنده برای کمک به مجروحان جنگی

استفاده از آمبولانس پرنده برای کمک به مجروحان جنگی