مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 08:252021-06-02سياسي

تقوی: روحانیت در انتخاب اصلح به مردم کمک می کند/ رییسی گزینه جامعتین است


عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز ضمن تاکید بر اینکه روحانیت باید معیارهای یک رییس جمهور را برای مردم تبیین کند، اظهار داشت: این کار روحانیت است که به مردم در انتخاب بهتر کمک کند.

- حجت الاسلام سید رضا تقوی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت وگو با حوزه احزاب خبرگزاری فارس، ضمن اشاره به اهداف و ماموریت های ستاد علما و روحانیت آیت الله رییسی در انتخابات اظهار داشت: ستاد علما و روحانیت در حقیقت از طرف جامعه روحانیت مبارز برای حمایت از آیت الله رییسی شکل گرفته است.

وی افزود: این ستاد هم کارهای مربوط به انتخابات ریاست جمهوری آیت الله رییسی و هم خبرگان تهران را دنبال می کند و سه نفر که مردم باید به آنها برای مجلس خبرگان رأی بدهند و منتخبین جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز هستند، کار تبلیغی شان را در استان تهران دنبال می کنیم.

روحانیت نمی تواند خود را در همایش ملی انتخابات کنار بکشد عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه درباره مسائل روحانیت در کل کشور هماهنگی های لازم در این ستاد صورت می گیرد و آنان را برای حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی تشویق می کنیم، گفت: ستاد روحانیت که از طرف جامعه روحانیت مبارز در خدمت آیت الله رییسی قرار گرفته است، چند سیاست را دنبال می کند و از آنجا که روحانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقوی: روحانیت در انتخاب اصلح به مردم کمک می کند/ رییسی گزینه جامعتین است

تقوی: روحانیت در انتخاب اصلح به مردم کمک می کند/ رییسی گزینه جامعتین است