مصاحبه شنبه مگ با آرمان صفایی ، مدیر عامل تریبونتریبون پلتفرم انتشار اخبار و رپورتاژ آگهی است که پس از گذشت 2 سال از فعالیتش، رشد قابل توجهی را تجربه کرده است. در این شماره گفتگویی را با آرمان صفایی، - لطفا خودتان و پلتفرم تریبون را معرفی بفرمایید و درباره فعالیت هایتان توضیح دهید. خوبی داشت مثلا کتابی در سال 97 به نام مدل های استارتاپی با حمایت شریف منتشر کردیم پیش از تریبون نیز تجربیاتی اندک در راه اندازی کسب وکارهایی داشتم که یکی از آن ها فقط قدری موفق شد و بعد از آن به همراه علی اسماعیلی که مدیر فنی ما است به طور کامل مشغول تریبون شدیم. یا فارس، ممکن بود بازه قیمتی دریافت کنید که بین کمینه و بیشینه آن تا 100 درصد اختلاف وجود داشت. به جز اختلاف قیمت موضوع شرایط انتشار هم مشخص و شفاف نبود و در واقع یک کسب وکار به درستی نمی دانست چه چیزی را خریداری می کند. یک کسب وکار در طول عمر فعالیت خودش خبرها و دستاوردهای گوناگونی دارد که برای برندسازی می خواهد تا این اخبار رسانه ای شده و بیشتر دیده شود. یا ممکن است به جهت امکان قراردادن لینک در رپورتاژ آگهی برای بهینه سازی موتورهای جستجو این انتشار مطلوب کسب وکار باشد. حال مدل کسب وکار پلتفرمی تریبون فضایی را ایجاد کرده تا این ارتباط با رسانه ها برای انتشار بسیار ارزان تر تمام شود هم از لحاظ منابع مالی و هم از لحاظ صرفه جویی در زمان برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |