مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 08:352021-06-02سياسي

100 نقطه برای تبلیغات انتخاباتی در شهر کرمانشاه آماده شده است


مدیر زیباسازی شهرداری کرمانشاه، از آماده سازی بیش از 100 نقطه برای تبلیغات کاندیداهای شورای اسلامی شهر کرمانشاه در انتخابات پیش رو خبر داد.

- احسان احمدی نصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به نزدیکی انتخابات، اظهار داشت: همه ساله در ادوار مختلف انتخابات در ایام تبلیغات کاندیداها شاهد آلودگی بصری جداره های شهری هستیم که هم موجب نازیبایی منظر شهری شده و هم زحمات نیروهای خدمات شهری را چند برابر می کند.

وی افزود: در همین راستا چند سالی است بحث ایجاد فضاهای انتخاباتی در سطح شهر مطرح شده تا با ایجاد این فضاها هم امکان انجام تبلیغات کاندیداها در سطح شهر فراهم شده و هم منظر شهری دچار مشکل نشود.

مدیر زیباسازی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: در همین راستا بیش از 100 نقطه در سطح شهر کرمانشاه شناسایی و آماده سازی شده تا کاندیداهای شورای شهر و ستاد انتخاباتی آن ها از این نقاط برای انجام تبلیغات خود استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا با مراجع قضایی هم هماهنگی های لازم صورت گرفته که با دعوت از روسای ستادهای تبلیغاتی تذکرات لازم به آن ها داده شده تا از هرگونه آلودگی بصری در سطح شهر در ایام تبلیغات کاندیداها پیشگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 نقطه برای تبلیغات انتخاباتی در شهر کرمانشاه آماده شده است

100 نقطه برای تبلیغات انتخاباتی در شهر کرمانشاه آماده شده است