مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 08:502021-06-02ورزشي

برگزاری نشست کادر اعزامی کاروان به المپیک و تاکید بر ایجاد آرامش


نشست کادر سرپرستی اعزامی به المپیک توکیو به ریاست سجادی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، دومین نشست اعضای توکیو به ریاست سید نصراله سجادی سرپرست کاروان ایران در حالی برگزار شد که شرح وظایف هر عضو و بخش کاروان تشریح و به مسئول مربوطه ابلاغ شد.

در ابتدای این نشست سجادی با تاکید بر ایجاد شرایطی آرام و بدون دغدغه برای کاروان اعزامی از تک تک اعضا خواست تا در طول بازیها نیز با همین اولویت فعالیتهای خود را پیگیری کنند.

وی گفت: شکی نیست که در طول بازیها ورزشکاران و کادر فنی بنا بر روز و ساعت رویداد، شرایط خاص روحی و روانی متغیری خواهند داشت که این موضوع مهمترین نوع حساسیت و توجه کادر سرپرستی را می طلبد.

بدین معنا که از شما انتظار می رود با درک این شرایط و با بهترین نوع برخورد و رفتار در ایجاد آرامش روحی و روانی برای اعضای کاروان تلاش و کوشش کنید.

در ادامه نشست سجادی به تشریح ریز وظایف هر کدام از مسئولین فنی، رسانه، تشریفات، حراست و امنیت، پزشکی، مالی، اسکان و تغذیه کاروان پرداخت و اعلام کرد که مسئولین هر بخش موظفند ضمن پیاده سازی امور محوله به سایر بخش های کاروان نیز در صورت لزوم کمک کنند و با انجام یک کار تیمی فضایی مناسب و بی دغدغه را برای کاروان و افراد اعزامی فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست کادر اعزامی کاروان به المپیک و تاکید بر ایجاد آرامش

برگزاری نشست کادر اعزامی کاروان به المپیک و تاکید بر ایجاد آرامش