مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 09:152021-06-02سياسي

تجهیزات راهداری در خراسان شمالی اندک است


رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی گفت: جاده های این استان صعب العبور هستند و در حوزه راهداری تجهیزات و امکانات مناسب در این منطقه وجود ندارد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی گفت: جاده های این استان صعب العبور هستند و در حوزه راهداری تجهیزات و امکانات مناسب در این منطقه وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد پاکمهر، رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی، 12 خرداد ماه، در جلسه شورای هماهنگی راه وشهرسازی خراسان شمالی، که باحضور معاون وزیر راه وشهرسازی و رییس سازمان راهداری وحمل ونقل برگزار شد، با اشاره به اینکه در واقع حدود 60 درصد جمعیت استان را قشر روستایی تشکیل می دهند، گفت: تا زمانی که 52 درصد جمعیت استان را جمعیت شهری در نظر بگیریم نمی توانیم پیشرفت چشم گیری داشته باشیم زیرا این آمار با در نظر گرفتن جمعیت تازه به شهر پیوسته صادق است.

پاکمهر در مورد راه های روستایی بیان کرد: اکثر راه های روستایی در خراسان شمالی نیازمند تعمیر و مرمت هستند و استاندارد های لازم را ندارند، در این مورد پیشرفت خاصی نداشته و عقب هستیم و با توجه به اینکه میزان تردد در راه های روستایی با راه های اصلی چندان تفاوتی ندارد و امار تصادفات در این راه ها نیز بالا است، باید برای آن اعتبارات ویژه ای را در نظر بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات راهداری در خراسان شمالی اندک است

تجهیزات راهداری در خراسان شمالی اندک است