مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-02اقتصادي

1200میلیارد ریال در طرح مواسات به نیازمندان کرمانشاهی کمک شده است


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: تاکنون بیش از یک هزار و 200 میلیارد ریال در طرح همدلی و مواسات به نیازمندان این استان کمک شده است.

- کرمانشاه- فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: تاکنون بیش از یک هزار و 200 میلیارد ریال در طرح همدلی و مواسات به نیازمندان این استان کمک شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاهدا شده است.

به گفته ریحانی، طی این مدت با کمک خیرین 416 زندانی آزاد و 67 واحد مسکونی تعمیر یا ساخته شد و نیز بیش از 60 هزار پرس غذا و یک میلیون قرص نان در بین نیازمندان استان کرمانشاه توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در زمان جنگ تحمیلی شاهد چنین صحنه هایی از گذشت، ایثار و همدلی بودیم، ادامه داد: فضای به وجود آمده در بین مردم با وجود مشکلات معیشتی و گره های اقتصادی در کمک به همنوع در سطح گسترده و ملی علاوه بر اینکه نشان از عزت ملت ایران اسلامی است، نشان دهنده این است که مردم همچنان مستحکم و ایستاده پای انقلاب خود هستند و خواهند بود.

ریحانی با تاکید بر اینکه اصناف، بازاریان و بزرگان کرمانشاه در این شرایط اقتصادی برای کمک و دستگیری نیازمندان خوش درخشیدند، بیان کرد: بسیاری از این خیرین بی نام و نشان در عرصه کمک رسانی به مردم حاضر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1200میلیارد ریال در طرح مواسات به نیازمندان کرمانشاهی کمک شده است

1200میلیارد ریال در طرح مواسات به نیازمندان کرمانشاهی کمک شده است