مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 09:302021-06-02سياسي

کشف 700 میلیارد تومان کالای قاچاق در آب های جنوبی کشور


فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: در آب های جنوبی کشور در یک عملیات یک روزه محرمانه نزدیک به 700 میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شد.

- ، سردار احمد علی گودرزی در بازدید از مرز زیر کوه اظهارداشت: مرزبانان امروز ادامه دهندگان راه رزمندگان دفاع مقدس هستند و توفیق الهی است که مرزهای جمهوری اسلامی را حفظ می کنند.

وی گفت: مرزبانی نیروی انتظامی امروز به سمت تراز جمهوری اسلامی حرکت می کند و فرمانده معظم کل قوا نیز به مرزبانی نگاه ویژه ای دارند.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه مرزبانی نیروی انتظامی هشت هزار و 755 کیلومتر مرزهای جمهوری اسلامی را پاسداری می کند، گفت: مرزبانان هم در راه خدا تلاش می کنند و هم با دشمن خارجی مقابله می کنند، به طوری که اگر لحظه ای درنگ کنیم؛ چندین تُن مواد مخدر وارد کشور می شود.

سردار گودرزی افزود: هفته گذشته در آب های جنوبی کشور در یک عملیات یک روزه محرمانه نزدیک به 700 میلیارد تومان کالای قاچاق که بیشتر آن غذا و قلاده سگ بود، کشف شد.

وی گفت: مرزبانی نیروی انتظامی امروز با 57 هنگ مرزی که هرکدام از استعداد بسیار ارزشمندی برخوردار هستند از کیان کشور دفاع می کند.

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: نیروی انتظامی امروز در برابر متخلفان مقتدر و با صلابت؛ و در مقابل عموم مردم، با احترام و با عطوفت است و خود را خادم مردم می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 700 میلیارد تومان کالای قاچاق در آب های جنوبی کشور

کشف 700 میلیارد تومان کالای قاچاق در آب های جنوبی کشور