مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 10:502021-06-02فرهنگي

«جودی فاستر» نخل طلای افتخاری می گیرد


هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم کن با اعطای جایزه نخل طلای افتخاری از «جودی فاستر» بازیگر، کارگردان و تهیه کننده آمریکایی تقدیر می کند.

- هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم کن با اعطای جایزه نخل طلای افتخاری از جودی فاستر بازیگر، کارگردان و تهیه کننده آمریکایی تقدیر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این بازیگر برنده اسکار به عنوان میهمان افتخاری مراسم افتتاحیه جشنواره کن 2021، این رویداد سینمایی را افتتاح خواهد کرد و جایزه نخل طلای افتخاری کن را از اسپایک لی رییس هیات داوران بخش رقابتی دریافت خواهد کرد.

جودی فاستر به جمع چهره های نامداری چون ژن مورو ، برناردو برتولوچی ، جین فوندا ، ژان-پل بلموندو ، مانوئل دی اولیویرا ، ژان پیر لئو ، آنیس وردا و آلن دلون خواهد پیوست که پیش از این موفق به کسب جایزه نخل طلای افتخاری جشنواره کن شده اند.

جشنواره کن این جایزه را به پاس کارنامه درخشان هنری و شخصیت منحصر به فرد جودی فاستر که تعهدی جدی نسبت به مسائل مهم زمانه دارد به وی اعطا خواهد کرد.

جودی فاستر در سال 1976 و زمانی که تنها 13 سال داشت برای معرفی فیلم راننده تاکسی ساخته مارتین اسکورسیزی روی صحنه جشنواره کن رفت و این فیلم در نهایت موفق به کسب جایزه نخل طلای بهترین فیلم شد و حالا پس از چهل و پنج سال بار دیگر به جشنواره کن می آید تا این بار جایزه نخل طلایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جودی فاستر» نخل طلای افتخاری می گیرد

«جودی فاستر» نخل طلای افتخاری می گیرد