مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 11:052021-06-02بين الملل

مخالفت دادگاه آمریکا با پرداخت 20 میلیون دلار غرامت به زندانی سابق در ایران


رسانه های آمریکا می گویند مانع اصلی پرداخت غرامت به امیر حکمتی پلیس فدرال آمریکاست که مدعی است حکمتی برای فروش اطلاعات محرمانه ارتش آمریکا به ایران رفته بود.

- یک قاضی فدرال در آمریکا با پرداخت 20 ملیون دلار غرامت به امیر حکمتی تفنگدار دریایی سابق ارتش آمریکا از صندوق حمایت از قربانیان تروریسم بابت دوران 4 سال و نیم زندان در ایران، مخالفت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از آسوشیتدپرس، قاضی ریچارد هرتلینگ روز جمعه درباره پرونده شکایت امیر حکمتی بابت دریافت 20 میلیون دلار غرامت از اموال توقیف شده ایران در آمریکا، با صدور حکمی تاکید کرده دادگاه صلاحیت نقض تصمیمات صندوق حمایت از قربانیان تروریسم را ندارد.

امیر حکمتی که در سال 2011 در ایران بازداشت شده بود همزمان با اجرای توافق برجام به همراه 3 زندانی ایرانی آمریکایی دیگر در ایران با 7 زندانی متهم به نقض تحریم های آمریکا علیه ایران (در زندان های آمریکا) ، مبادله شده بود.

امیر حکمتی پس از آزادی از زندان ایران و بازگشت به آمریکا/ 21 ژانویه 2016/ آسوشیتدپرس او پس از بازگشت به آمریکا به دادگاه شکایت کرده و خواهان دریافت غرامت بابت سال های زندان خود در ایران شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت دادگاه آمریکا با پرداخت 20 میلیون دلار غرامت به زندانی سابق در ایران

مخالفت دادگاه آمریکا با پرداخت 20 میلیون دلار غرامت به زندانی سابق در ایران