مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 11:052021-06-02سياسي

شهدا به تکلیف خودشان عمل کردند/ تکلیف ما شرکت در انتخابات است


فرمانده قرارگاه کربلا، با بیان اینکه شهدا به تکلیف خودشان عمل کردند، گفت: با حضور در پای صندوق های رای و تشکیل یک دولت انقلابی و مردمی مشکلات کشور برطرف خواهد شد.

- ایسنا/گیلان فرمانده قرارگاه کربلا، با بیان اینکه شهدا به تکلیف خودشان عمل کردند، گفت: با حضور در پای صندوق های رای و تشکیل یک دولت انقلابی و مردمی مشکلات کشور برطرف خواهد شد.

سردار احمد خادم سیدالشهدا در مراسم اربعین سردار محمدعلی حق بین ، از فرماندهان دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت که در تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک لنگرود برگزار شد، با بیان اینکه شهدا به تکلیف خودشان عمل کردند، گفت: اکنون وظیفه ماست که دین خودمان را نسبت به شهدا ادا کنیم.

وی با بیان اینکه سردار حق بین از 15 سالگی سربازی و جانبازی در جبهه اسلام و انقلاب را آغاز کرد، افزود: این سردار عزیز در ابعاد مختلف نظامی از فرماندهی دسته و گروهان و گردان تا جانشینی و فرماندهی لشکر و مشاور فرماندهی سپاه مسئولیت های خطیری بر عهده داشت و در بسیاری از عملیات های دوران دفاع مقدس نقش آفرین بود.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب، با اشاره به جانبازی و شیمیایی سردار حق بین در دوران جنگ، تصریح کرد: سردار حق بین در جبهه مقاومت نیز جانفشانی کرد و با فرماندهی ایشان دو شهر نبل و الزهرا بعد از چهار سال آزاد شدند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا به تکلیف خودشان عمل کردند/ تکلیف ما شرکت در انتخابات است

شهدا به تکلیف خودشان عمل کردند/ تکلیف ما شرکت در انتخابات است