مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 11:102021-06-02سياسي

انتخاب دولت انقلابی قوی سبب رفع تمامی موانع رشداقتصاد کشور می شود


رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور، گفت: انتخاب دولت انقلابی قوی سبب رفع تمامی موانع رشداقتصاد کشور می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر اینکه اقتصاد مردم سالار باشد، وارد عرصه اقتصاد کشور شدند.

رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با تاکید بر اینکه نفع ورود بسیجیان به عرصه اقتصاد به مردم بر می گردد، تصریح کرد: تاکنون دفتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی در 15 استان راه اندازی شده و امروز این دفتر در کرمانشاه آغاز به کار می کند.

به گفته حسن پور، راه اندازی یک شورای تخصصی اقتصاد می تواند موانع پیش روی تولید را بردارد و از تولید به نحو احسن پشتیبانی کند و نیز با وجود نخبگان، ظرفیت ها و توانمندی های فراوان در کشور، ایران به کشوری صادرات محور تبدیل می شود.

وی شعار سازمان بسیج اصناف را در اقتصاد هدایت، حمایت و نظارت اعلام کرد و گفت: استان کرمانشاه با توجه به مزیت مرزی بودن یک استان توانمند در عرصه کارهای تولیدی است که می تواند موجب جهش تولید و اشتغالزایی در این استان شود.

حسن پور به پیش در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: هر بنگاه اقتصادی در کشور به یک ستاد انتخاباتی است که می تواند زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم را بالا ببرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب دولت انقلابی قوی سبب رفع تمامی موانع رشداقتصاد کشور می شود

انتخاب دولت انقلابی قوی سبب رفع تمامی موانع رشداقتصاد کشور می شود