مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 11:452021-06-02سياسي

رسیدگی به مشکلات کودکان محروم زیر بیرق حضرت علی اصغر(ع)


در میان حرکت های مستمر و فراوان جهادی، که در دو سال اخیر نوع دوستی و محبت را به اوج رسانده، گاهی فعالیت هایی دیده می شود که مسیر مهربانی را زیباتر می کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، هر جا که صحبت از فعالیت های جهادی می شود این ذهنیت ایجاد می شود که گروهی برای ساخت و ساز و فعالیت های عمرانی و فرهنگی راهی دیاری محروم شوند و تغییری ایجاد کنند.

اما به گروهی رسیدیم که اولویت شان ساخت و ساز  یا فعالیت های فرهنگی نیست و به اقدامی پرداخته اند که مشکلاتشان کمتر در ایام بسته بندی شده برای کودکان شناسایی شده ارسال می شود اما مهمتر از این حل مشکلات و آسیب های اجتماعی موجود در روستاها و رفع درگیری خانواده ها با اعتیاد است.

گاهی مادران ناخواسته درگیر دام اعتیاد شده و کودکانشان نیز قربانی این مسیر می شوند که با همت سیدجواد بسیاری از مشکلات این قشر رفع شده و در حال حاضر با سلامت کامل در حال گذران امور هستند.

علاوه بر تهیه نیازهای کودکان، پوشاک دانش آموزان را نیز به انتخاب خودشان تهیه می کنند و برای بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان نیازمند وسایل کمک آموزشی ارسال کرده اند.

خیریه سیدجواد که اعضای آن، در یک گروه واتساپی مهربانی تقسیم می کنند از همه جای ایران هستند و تا کنون صدها سرویس گرمایشی و سرمایشی و لوازم منزل برای محرومان تهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به مشکلات کودکان محروم زیر بیرق حضرت علی اصغر(ع)

رسیدگی به مشکلات کودکان محروم زیر بیرق حضرت علی اصغر(ع)