مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 12:552021-06-02سياسي

تعامل بازرسی و نیروی انتظامی منجر به حل مشکلات ایلام می شود


تعامل بازرسی و نیروی انتظامی استان سبب می شود تا مسائل و آسیب های کلان استان در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و شناخت گلوگاه ها و ساختارهای فسادزا شناسایی و در جهت رفع آنها گام های اساسی برداشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز مهدی اصلانی در دیدار با سردار القاصی مهر فرمانده انتظامی استان با اشاره به کار خطیر ناجا در حفظ امنیت در ابعاد اجتماعی، اقتصادی، فضای مجازی و آرامش روانی جامعه گفت: با توجه به سوابق ارزشمند، تدابیر و مدیریت خوب فرماندهی انتظامی استان، رشد و توفیقات مجموعه عزیزان انتظامی در شناسایی و برخورد به موقع و قاطع با مظاهر علنی هنجارشکنی و برهم زنندگان امنیت روانی جامعه ملموس است.

وی افزود: پیشرفت های خوب ناجا با تقویت بهره مندی از سامانه ها و هوشمندسازی فعالیت های مختلف به خصوص در امر مبارزه با مفاسد اقتصادی و شناسایی و برخورد قاطع با شگردهای مختلف قاچاق کالا و ارز بوده و باید اعمال قدرت همراه با مهربانی باشد و این دو مکمل خواهند بود.

 بازرس کل استان گفت: با توجه به در پیش رو بودن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، نقش و وظیفه نیروی انتظامی در برقراری امنیت برای ایجاد آرامش و صیانت از صندوق ها در برگزاری باشکوه انتخابات مشهودتر است و ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل بازرسی و نیروی انتظامی منجر به حل مشکلات ایلام می شود

تعامل بازرسی و نیروی انتظامی منجر به حل مشکلات ایلام می شود