مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 13:002021-06-02سياسي

ولایتی: عاملان جنایات علیه ملت یمن باید در مجامع بین المللی محاکمه شوند


مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت: انتظار آزادگان جهان این است که کشتار زنان و کودکان یمنی متوقف شود و عاملان جنایات علیه ملت یمن در مجامع بین المللی محاکمه شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در نشست مجازی یمن پیروز، تحقق وعده الهی که از سوی مجمع جهانی بیداری اسلامی برگزار شد، گفت: ملت و رهبری مقاوم قرار گرفته و بی رحمانه مردم مظلوم و بی دفاع یمن را از شش سال پیش تاکنون قتل عام می نمایند نه فقط ایستاده اند بلکه با تکیه بر دانش بومی و هوشمندی، موفق شده اند قدرت سخت مقاومت را ارتقا بخشند و با ساخت دقیقترین موشک ها و پهپادها، دشمن را به تسلیم وادار نمایند.

ملت و رهبری مقاوم یمن همه مشکلات را تحمل نمودند و به جان خریدند و در برابر دشمن تا بن دندان مسلح تسلیم نشدند و موازنه قدرت را به نفع یمن سرافراز تغییر دادند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: جبهه مقاومت یمن، صحنه یکی از درخشان ترین و برجسته ترین نمادهای مقاومت است و بدون تردید یمن پس از جنگ تحمیلی 6 ساله، از گذشته و پیش از جنگ، قوی تر شده و خواهد شد و قطعاً این مسیر در جهت رشد و شکوفایی ادامه خواهد داشت و جمهوری اسلامی ایران با پیروی از اوامر مقام معظم رهبری، کماکان از مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایتی: عاملان جنایات علیه ملت یمن باید در مجامع بین المللی محاکمه شوند

ولایتی: عاملان جنایات علیه ملت یمن باید در مجامع بین المللی محاکمه شوند