مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 13:252021-06-02سياسي

آستان قدس به دنبال همکاری مستمر و مسئله محور با دانشگاه های کشور است


آستان قدس به دنبال همکاری مستمر و مسئله محور با دانشگاهها و جامعه علمی کشور است.

- ایسنا/خراسان رضوی تولیت آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس به دنبال همکاری مستمر و مسئله محور با دانشگاهها و جامعه علمی کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی امروز در مراسم رونمایی از سامانه نظام موضوعات و مسائل احصا شده در حوزه نیروی انسانی دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور رییس و جمعی از مسئولان این دانشگاه در محل تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت امام صادق(ع) و رحلت امام خمینی(ره) گفت: از دانشگاه آزاد اسلامی که رونمایی این سامانه را در آستان قدس و حرم مطهر رضوی انجام داده تشکر می کنم.

وی با اشاره به سابقه نظام اداری در آستان قدس اظهار کرد: 500 سال پیش و در روزگاری که در کشور نظام اداری و دیوان وجود نداشت، آستان قدس دیوان، دبیرخانه و تشکیلات اداری داشته و این امر که مجموعه ای زیارتی و مذهبی دارای چنین نظم، انضباط و سبک و سیاقی بوده دارای پیام است.

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: اسناد تاریخی مرتبط با امور اداری آستان قدس نشان می دهد که این دستگاه مقدس به عنوان متولی امور دینی جامعه دارای دیوان و نظم و نسخ اداری بوده است و نشان از آن دارد که این مهم امری نیست که از غرب آمده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آستان قدس به دنبال همکاری مستمر و مسئله محور با دانشگاه های کشور است

آستان قدس به دنبال همکاری مستمر و مسئله محور با دانشگاه های کشور است