مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 13:252021-06-02سياسي

راه اندازی صدا وسیمای اختصاصی در زندان تهران بزرگ


مددجویان هنرمند در زمینه گویندگی، تصویر و صدابرداری، تدوین، اجرای برنامه هایی مانند تواشیح، آموزش قرآن، سرود، تئاتر و فیلم همکاری داشته، در کنار آن اطلاعیه هایی مانند دستورالعمل های جدید قوه قضاییه و نیز اسامی افرادی که همان روز به مرخصی اعزام یا آزاد خواهند شد پخش می گردد.

- صداوسیمای ندامتگاه تهران بزرگ کار خود را با حضور معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های کشور و پخش اخبار رویدادهای این مرکز آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز چهارشنبه ایرنا، سیدعبداله مرتضوی در مراسم افتتاح صدا و سیمای ندامتگاه تهران بزرگ با اشاره به لزوم ارتقای امر اطلاع رسانی و نیز غنی سازی اوقات فراغت مددجویان گفت: بایستی از اینگونه ظرفیت ها در تمام زندان های کشور جهت ارتقای امور آموزشی و اطلاع رسانی استفاده نماییم.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور افزود: از طریق زیرساخت صدا وسیمای زندان ها می توان برنامه های متنوع به ویژه در بخش فرهنگی تولید و پخش نمود تا اهداف اصلاحی و تربیتی سریعتر از گذشته محقق شود.

همچنین در این مراسم که با پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و اخبار رویدادهای این مرکز توسط یکی از مددجویان آغاز شد، مدیر کل زندان های استان تهران نیز ضمن گرامیداشت ایام ارتحال امام خمینی (ره) و قیام پانزده خرداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی صدا وسیمای اختصاصی در زندان تهران بزرگ

راه اندازی صدا وسیمای اختصاصی در زندان تهران بزرگ